poniedziałek, 7 lipca 2014


OTO STARSZYZNA PLEMIENIA
czyli Kadra Obozowa! :) 








KOMENDANTKA OBOZU


Druhna Agnieszka "Gusia" Jachowicz

Przewodnik, Harcerka Orla, Komendantka Szczepu Harcerskich Drużyn Trzynastych (Michałowice), Szef Zespołu ds. Zagranicznych Hufca ZHP Pruszków itp. itd. Na obozie zarządza ogółem i odpowiada za to głową. 
Poza harcerstwem, studentka III roku Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Kocha swojego psa, rozmawiać, poznawać ludzi i wszelakie zakątki świata i rzeczywistości. Marzą jej się dalekie podróże i 38-godzinna doba. 





















ZASTĘPCA KOMENDANTA ds. HARCERZY

Dh Beata "Becia" Jachowicz, Drużynowa 13 MDH "Orlęta" im.Orląt Lwowskich, harcerska z 11 letnim stażem.
Interesuje się fotografią, uczę się w liceum, a przed chwilą jadłam tosta z serem.





















ZASTĘPCA KOMENDANTA ds. HARCERZY STARSZYCH

Dh Ola Suchanecka
Drużynowa 29 MDH "Twierdza". Prywatnie: biegam, biegam, biegam, biegam i trenuję Ju-Jitsu... Oprócz tego uczę się, programuję, czytam książki, żegluję, wędruję... W przyszłości chcę pobiec w Biegu Rzeźnika (bieg ultra - 80 km po górach z Komańczy do Ustrzyk Górnych), ale jeszcze trochę biegania przede mną. Na obozie będę trenować Maoritończyków.























OBOŹNA - czyli nasz "zegarek"

Druhna Karolina "Carrie" Lewandowska.
W ciągu roku harcerskiego przyboczna 13MDSHiW "Kierunek Północ".
Na obozie pełni funkcję oboźnej.
W tym roku skończyła gimnazjum. Czyta książki, ogląda filmy, rysuje.

























KADRA POMOCNICZA

Dh Ida Szymańska
Jestem ruda :)
Ukończyłam 1 klasę gimnazjum.
Mam ok.  165 cm wzrostu
Lubię czytać książki o Percy'm Jackson'ie
Jestem harcerzem już 7 rok.



















KADRA POMOCNICZA

Dh Marta Pawłowska
Nazywam się Marta Pawłowska, niektórzy wolą na mnie jednak mówić Wiewióra. Mam 16 lat, w harcerstwie działam od 6. Jestem przyboczną w 29. MDH "Twierdza". Na obozie będę zasiadać w starszyźnie plemienia. Moje ulubione danie to potrawka z niegrzecznego Maorysa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz